Uncategorized

Брендування одягу

Брендування – це процедура нанесення на предмети одягу логотипу чи символіку певної фірми, спільноти, спортивного чи громадського об’єднання в Ужгороді. Брендування спортивного одягу, уніформи, окремих предметів чи повних комплектів дозволяє виділити співробітників, показати приналежність людей до певної спільноти чи організації. Крім цього, брендовані предмети одягу часто запускають у вільний продаж, що дозволяє сформувати певний образ фірми в очах покупців та партнерів.
Брендування може проводитись різними способами. Це не просто нанесення логотипу, оскільки в першу чергу потрібний одяг під брендування (фахівці називають його порожніми носіями). Крім цього, треба вибрати надійну фірму, де можна нанести символіку на замовлення. Якщо компанія не працює з текстильними виробами, їй доведеться шукати, де продається одяг під брендування, купити онлайн або у звичайному магазині партію носіїв та віддати їх до спеціалізованої майстерні. Рекомендованим способом нанесення символіки є вишивка, яка має максимальний термін служби і легко переносить звичайні види прання або хімчистки.

Розберемося, як брендувати одяг

Виготовлення брендованого одягу – досить складний технологічний процес. Якщо організація потребує власної уніформи чи корпоративного одягу, їй доведеться або організувати її пошиття власними силами, або купувати готову продукцію у сторонніх фірм. Необхідно врахувати, що виробництво швейної продукції – це вельми матеріаломістка структура, що вимагає використання великої кількості сучасного та дорогого обладнання. Тому набагато простіше і дешевше замовити брендований одяг у компаній, що спеціалізуються в цьому напрямку.
Слід також врахувати, що брендований одяг відрізняється від звичайного лише наявністю символіки певної спільноти чи фірми. Це означає, що можна виключити етап пошиття і просто купити партію готових виробів, на які згодом наноситиметься певне зображення.

При брендуванні одягу використовуються такі технології:

  • Термотрансферний друк логотипу;
  • Друк символіки та написів змішаним способом;
  • Прямий цифровий друк бренду чи фото;
  • Шовкографія;
  • Вишивка логотипів на фірмовому одязі, у т.ч. машинна;
  • Нанесення бренду у різний спосіб;
  • Друк друку емблем, гербів, лейблів.

Нанесення логотипів та принтів на одяг

Наявність символіки на будь-яких видах одягу автоматично змінює її статус та переводить у розряд брендованих виробів. При цьому сам одяг не змінюється, його базові функції залишаються незмінними. Нанесення логотипу на одяг є процедурою, що означає належність власника до певної групи.

Купити одяг із нанесенням логотипу певної компанії вкрай складно. Як правило, власники компаній, яким необхідно організувати нанесення символіки на робочий одяг, спрощують собі завдання. Вони знаходять фірму, яка виконує послуги зі встановлення символіки на формений одяг. Це процедура, яка може входити у виробничий процес у вигляді однієї з прохідних операцій, або виконуватись як самостійне завдання.

Нанесення лого може виконуватись різними способами.

Методика має відповідати складності та самій специфіці зображень. Створення на одязі кольорових малюнків технологічно відрізняється від встановлення простіших видів символіки. Наприклад, нанесення написів можна зробити поліграфічними методами з використанням монохромних методик. При цьому нанесення принта на одяг має давати стійкий і довговічний результат. Одяг подібного типу використовується у складних умовах, часто піддається пранню. Якість принтів повинна відповідати умовам використання носіїв та забезпечувати чіткість зображення на весь термін їхньої служби.