Uncategorized

Друк на одязі. Як роблять написи та логотипи на одязі

Друк на одязі вже довгі роки має популярність серед молоді та власників різних компаній в містах Ужгород, Мукачеве, Берегове, Виноградів.

Цей метод використовується для створення одягу з різними принтами, написами та слоганами, а також є відмінним рекламоносієм.

Футболки – один із найпопулярніших видів одягу, на якому можна побачити принти, логотипи та написи.

Яскраві майки із зображенням артистів, мотиваційних цитат, абстрактних малюнків допомагають створити стильний літній образ, тому є лідером із друку.

У зимовий період найбільш актуальні світшоти та худі, на яких принти та написи виглядають не менш ефектно ніж на футболках.

У статті ми розповімо, як на одяг наносять логотипи та принти, які бувають способи нанесення друку та де можна замовити друк на одязі.

Види друку

Логотипи та принти на одяг можуть наносити різними способами. Спосіб нанесення залежатиме від того, який малюнок вам потрібен, напис чи принт.

До основних видів друку відноситься:

Термотрансферний друк.

Такий спосіб друку відбувається за рахунок передачі термостійкого зображення одяг за допомогою нагрітої пресової машини. Зображення друкується на спеціальній плівці, яка потім передається на тканину. Ця технологія друку ідеально показує себе при створенні насичених і деталізованих зображень на різних типах одягу.

Шовкографія.

Цей спосіб є одним із найбільш використовуваних методів друку на одязі. Шовкографія використовує трафарети та спеціальні фарби для нанесення зображення на текстиль. Кожен колір друкується окремо, що дозволяє створювати яскраві та довговічні малюнки на різних типах тканин.

Цифровий друк.

Це сучасна технологія, за допомогою якої можна створювати зображення прямо на тканині, використовуючи спеціальний принтер. Цифровий друк забезпечує високу якість та деталізацію зображень, а також дозволяє друкувати на різних типах тканин без необхідності використання трафаретів.

Вишивка.

Вишивка – це процес створення зображення на одязі з використанням голки та ниток. Вишивка може бути виконана вручну або з використанням спеціалізованих вишивальних машин. Цей метод дозволяє створювати текстури, об’ємні візерунки та деталі на одязі, що робить його елегантним та міцним.

Сублімаційний друк.

Цей метод друку використовується для створення зображень на певних типах поліестерових тканин. Під час сублімаційного друку спеціальні чорнила перетворюються на газовий стан при нагріванні і проникають у структуру тканини, що забезпечує яскравість і довговічність зображення.

Флокування.

Флокування – це метод друку, при якому ворсисті волокна приклеюються до поверхні тканини, створюючи м’яке та бархатисте відчуття. Флокування підходить для створення тексту або логотипів на одязі, додаючи тактильні та візуальні ефекти.

Кожен із цих способів друку має відмінності та може застосовуватись для різних матеріалів та дизайнів.

Вибір методу друку залежить від вимог до зображення, типу тканини та бажаного ефекту.

Які принти можна наносити на одяг

До найпопулярніших принтів на одязі можна віднести:

  • Анотація зображення, різні фігури;
  • мотиваційні написи, цитати;
  • природа, зображення тварин;
  • зображення артистів, цитати із пісень, назви альбомів;
  • герої фільмів.

Для чого наносять логотипи на одяг

Логотипи на одяг наносять зазвичай для того, щоб використовувати цей одяг як рекламу або уніформу.

Брендований одяг як уніформа допомагає створити єдиний дух і підвищує довіру до компанії у клієнтів.

Ви, напевно, могли помітити, що далеко не у всіх компаніях є корпоративний одяг. Дуже часто співробітники одягнені у вільний стиль, через що не завжди зрозуміло до кого взагалі звертатися до цієї фірми.

Враховуючи нинішні можливості, корпоративний одяг можна робити стильним та цікавим, якщо підійти до цього питання за допомогою професіоналів.

Одяг, що використовується як реклама зазвичай носиться співробітниками на виставках, промо-акціях та інших масових заходах. Вона може також носитись на музичних та інших культурних заходах, а також дарується у подарунок клієнтам.