Нанесення рекламних зображень (зокрема логотипів) на одяг застосовується в Ужгороді дуже давно. Така подача інформації дозволяє виконувати різні функції:
- Просування певного бренду чи імені.
- Об’єднання групи людей на єдину спільність.
- Розпізнавальна інформація для різних підрозділів або відділів, яка використовується у корпоративній, службовій уніформі.
Логотип – простий, лаконічний і дуже ефективний спосіб поширення інформації про ту чи іншу фірму, бренд або організацію. Можливості цього методу просування за ступенем одержуваного ефекту можна порівняти з серйозною рекламною кампанією, але обходяться відносно недорого. Крім того, висока здатність розповсюдити інформацію поєднана з великою тривалістю впливу, оскільки логотип видно будь-якому глядачеві постійно існування носія. При цьому нанесення здійснюється дуже терміново, на замовлення на спеціалізованих підприємствах, таких як наше, що практикують такі послуги на даному виді матеріалу.
Нанесення логотипу компанії на одяг
Розміщення рекламних зображень є одним з найбільш поширених способів просування компаній або організацій, що сприяють розпізнаванню та створенню солідного іміджу для різних об’єднань. Одним із найпоширеніших способів є нанесення логотипу.
Різноманітність можливостей, які можуть бути використані одночасно, сприяє широкому поширенню та популярності такої методики подання інформації. Висока ефективність полягає в тому, що інформація подається не в розгорнутому вигляді, а як символ, який міцно закріплюється в підсвідомості і діє як смисловий якір. При цьому сам по собі процес нанесення зображення або логотипу на одяг цілком простий і доступний. Логотипи можуть наноситися оптом, на великі партії спецодягу, корпоративної уніформи або предметів звичайного повсякденного одягу.
Способи нанесення лого та види
Для нанесення логотипів застосовуються всі доступні способи, які підходять для того чи іншого матеріалу. Так поширені:
- Друк офсетний або цифровий.
- Термодрук.
- Флексографія.
- Тиснення.
- Вишивка.
- Аплікація.
Всі способи по-своєму ефективні та підходять для різних матеріалів. Вибір технології визначається властивостями поверхні та конфігурацією носія, які можна порівняти з можливостями устаткування. У будь-якому випадку результат дає широкі можливості поширення інформації в стислому вигляді, але здатному до великої інтенсивності впливу на підсвідомому рівні.