Чому варто наносити логотип на посуд
Механіка роботи корпоративних сувенірів проста: людина отримує позитивний досвід, логотип при цьому перебуває у полі зору, і, вуаля, ваш бренд асоціюється із позитивними емоціями. Ця схема справедлива і для брендування посуду.
Їжа — щось більше, ніж просто паливо: вона є джерелом задоволення і допомагає розслабитися. Логотип, нанесений на чашку або склянку, стає частиною такого приємного процесу та пов’язує бренд зі смаком, почуттям насичення, релаксом та іншим позитивом. А оскільки їмо ми не менше 3-х разів на день, а чай-каву п’ємо ще частіше, контакт з брендом буде регулярним, постійним і смачним.
Кому дарувати посуд із логотипом
Найочевидніші замовники посуду з нанесенням логотипу – виробники напоїв: прохолодних, алкогольних, соків, а також чайно-кавових брендів. А ще склянки, термокухлі та чашки з логотипами вибирають:
- HoReCa,
- фармацевтичні компанії,
- все-все-все, хто є фанатом бренду та хоче його підтримати.
Де використовується брендований посуд
Чашка з логотипом поряд із футболками та ручками — класика реклами на подарунках. Посуд постійно потрапляє у поле зору протягом дня, а разом із ним — і ваш логотип. А якщо ви думаєте, що гуртки застаріли та неактуальні, загляньте в магазин мерчу будь-якої російської рок-групи, популярного банку, IT-компанії чи музею. Ви обов’язково знайдете там брендовану чашку.
Сюди ж можна віднести і брендовані склянки, келихи та чарки з подарункових промокоробок напоїв, алкогольних та не дуже, які можна купити у будь-якому ритейлері.
Брендуємо посуд із турботою про природу
Багато хто з них дає знижку на напої на виніс, якщо прийти зі своїм термокухлем. Це двостороння співпраця: і ви, і кафе дбають про природу, зводячи до мінімуму виробництво паперових склянок. Щоб захистити природу від зайвого сміття та вирубки дерев, даруйте кофери та тамблери. Наприклад, на заходах вони замінять паперові стаканчики, і стануть пам’ятним сувеніром, яким будуть із задоволенням користуватися щодня.
Кавові та чайні пари під нанесення логотипу
- елегантний подарунок,
- частина подарункового набору відповідної тематики,
- носій бренду, яким користуються відвідувачі вашого офісу.
Чарки та келихи з логотипом для барів та ресторанів
Для просування в HoReCa, виробники без- та алкогольних напоїв поставляють її до ресторанів разом із брендованим посудом – ненав’язливий спосіб нагадати про свою продукцію та вплинути на вибір гостей.
Методи нанесення на брендований посуд
Деколь на корпоративному посуді
У спрощеному вигляді деколювання виглядає так: береться зображення, наноситься на спеціальну паперову основу, з неї на кераміку або скло і закріплюється випалом. Кружка з деколью готова!
Переваги:
довговічність та зносостійкість нанесення, яке «вбирається» в поверхню,
велика площа нанесення,
нанесення на вигнуті поверхні.
Найшвидше брендування посуду – тамподрук
Еластичний тампон-кліше (повна назва технології – тампонний друк) занурюється в фарбу, друкує логотип на поверхні, і все повторюється заново. Просто та швидко. Дуже швидко.
Переваги:
- стійке нанесення,
- точне влучення в Pantone,
- чіткі лінії навіть найдрібніших деталей дизайну,
- нанесення на вигнуті поверхні,
- швидкий друк за низькою вартістю.