Навіщо наносити логотип на посуд?
Алгоритм роботи корпоративних сувенірів вкрай простий: позитивний досвід + логотип, що знаходиться в полі зору = позитивні асоціації з вашим брендом.
Їжа – це не просто джерело енергії, але це ще й «золота скринька» з енергією, задоволенням і розслабленням. Нанесення логотипу на посуд також бере участь у цьому приємному процесі, бренд теж викликає позитивні емоції. А так як їжу ми вживаємо мінімум три рази на день, а чай-каву п’ємо ще частіше, то контакт з брендом відбувається регулярно, смачно і позитивно.
Кому і навіщо потрібний посуд із нанесеним логотипом
Виробники напоїв – найчастіші замовники брендованого посуду. Алкогольна продукція, соки, лимонади, чайно-кавові бренди – всі вони хочуть бути пізнаваними.
Крім них керамічний посуд, термокухлі, сувенірну продукцію замовляють:
- готельно-ресторанні бізнеси;
- фармацевтичні компанії;
- “євангелісти” певного бренду.
Кружки з логотипом для промо заходів та мерч
Брендована кружка входить до ТОП-3 рекламних подарунків. І якщо ви вважаєте, що ця тема вже застаріла, то радимо вам заради інтересу зайти в будь-який магазин мерча відомої групи, банку, IT-компанії, музею. Ви будете приємно здивовані тому факту, що такий варіант реклами має великий попит.
Екологічність
Більшість компаній роблять знижку на напої на виніс, якщо ви приходите зі своїм термокухлем. І ви, і кафе одночасно дбаєте про природу нашої планети, скорочуючи виробництво пластикових та паперових стаканчиків.
Захист екології зараз у пріоритеті, тому даруйте на своїх заходах кофери та тамблери. Таким чином ви зможете вбити відразу двох зайців: 1) на заході не буде використано одноразових стаканчиків; 2) ці подарунки послужать чудовим пам’ятним сувеніром, щоденного користування. Ну і, звісно, ці сувеніри зможуть безкоштовно рекламувати ваш бренд. Що досить важливо!
Будь-якому бренду хочеться якось врізатися на згадку про своїх споживачів. Брендований посуд для чаю та кави – чудовий для цього спосіб.