Uncategorized

Фотодрук на одязі на замовлення

Сучасні виробники пропонують великий вибір сувенірів. На жаль, більшу частину з них навряд чи можна назвати оригінальними, тому придбати незвичайний подарунок, що запам’ятовується, дуже і дуже складно.

Способи друку фотографій на одязі

Друк на футболках в Ужгороді виконується кількома способами. Не всі вони підходять для перенесення фото. Наприклад, шовкографія, яка широко застосовується при нанесенні логотипів, написів та простих принтів, дуже рідко використовується для фотографій. Справа в тому, що ця технологія не дозволяє працювати з півтонами, тому не забезпечує належної якості зображення. Як правило, для фотодруку на футболках, толстовках та інших предметах гардеробу застосовують один із двох методів:

  • Сублімаційний друк. Технологія дозволяє переносити на тканину фото у високій якості. Зображення виходить яскравим, насиченим та довговічним. Основні переваги даного способу: доступна ціна, а також можливість виготовлення як поодинокими екземплярами, так і великим оптом. Разом з тим слід зазначити, що ця технологія не підходить для натуральних тканин, оскільки сублімаційне чорнило «працює» тільки на синтетичних волокнах.
  • Термотрансфер. У цьому випадку перенос фото виконується з використанням проміжного носія. Спочатку зображення наносять на спеціальний папір або плівку, а потім запечатують на тканину. Результатом стає реалістичний малюнок з гарною деталізацією та точною передачею кольору. Плюси технології: прийнятна ціна, довговічність принта, висока швидкість персоналізації, що дозволяє терміново виготовити велику партію одягу.

Що стосується цифрового друку, то він також підходить для перенесення фотографій на одяг. Але на практиці цей метод використовується тільки в тих випадках, коли потрібно терміново персоналізувати одну річ або потрібно виготовити партію в кілька десятків штук. За великих тиражів цю технологію застосовують дуже рідко.

Хто і в яких випадках оптом та вроздріб замовляє персоналізацію?

Послуга персоналізації футболок та іншого одягу користується попитом як у компаній, так і у приватних осіб. Наприклад, замовлення оформлюють:

  • при плануванні акції або рекламної кампанії;
  • при підготовці подарунків для співробітників та клієнтів;
  • як пам’ятний презент близької людини.