Брендування одягу – це можливість виділитися серед інших та продемонструвати свою унікальність. Сьогодні нанесення лого на одяг в Ужгороді є ефективним методом реклами, що дозволяє підвищити впізнаваність торгової марки, залучити більше клієнтів та викликати у них довіру.
Основні переваги брендування одягу:
- Представницький, ухенний та естетичний вигляд співробітників компанії;
- Створення власного стилю, що дозволяє заявити про свій професіоналізм, солідність та завоювати прихильність клієнтів.
Як краще брендувати одяг?
Фірмова символіка наноситься на корпоративні речі у різний спосіб – це може бути машинна вишивка, сублімаційний друк та ін. Проте особливою популярністю користується технологія Флекс.
Для початку хотілося б трохи розповісти про термотрансферну плівку флекс, яка підходить для всіх типів тканин будь-якої товщини, навіть якщо вона просякнута складними силіконовими складами. Таким чином логотипи можуть наноситися на футболки, кепки, жилети, манішки, толстовки та ін.
Цей вид плівки складається з декількох шарів. Лицьовий захований від зовнішніх впливів під підкладкою, що видаляється при перенесенні плівки на тканину.
Також є клейовий шар – під дією високої температури та тиску клей активізується та зв’язується з волокнами тканини, заповнюючи порожнечі її текстури. Після остигання він полімеризується, забезпечуючи нанесеному зображенню високу стійкість.
Можна сказати, що флекс-плівки дозволяють створити «вічну картинку», яка існуватиме також довго, як і одяг.
Поверхня плівки флекс гладка і рівна, приємна на дотик, що нагадує м’яку тканину. Залежно від товщини подібні плівки можуть практично не виділятися на тлі одягу або створювати «товсте» зображення (об’ємне).
Також існують плівки флекс підвищеної еластичності, які залишаються непошкодженими навіть за сильної деформації та розтягнення речі. Вони зазвичай використовуються для стрейч-тканин.
Оскільки ця технологія передбачає використання плоттера, то навіть найдрібніші деталі вирізуються без особливих зусиль.
Переваги флекс друку на одязі
Потреба даного методу перенесення зображень на тканину пояснюється не тільки високою якістю отриманого зображення. Така плівка має низку інших переваг:
- Велика кольорова гама та різноманітність візуальних ефектів (плівки «хамелеон», голографічні, світлонакопичувальні, що імітують срібну, золоту, металеву поверхню, різні фактури та ін.). Завдяки цьому з’являється можливість реалізувати найскладніші дизайн-макети та підібрати забарвлення відповідно до корпоративних кольорів. Варто відзначити яскравість фарб, яка зберігається протягом усього терміну служби виробу навіть за тривалого впливу ультрафіолетових променів;
- Можливість нанесення на будь-які ділянки одягу. На відміну від шовкографії, логотипи та інша фірмова символіка з плівки флекс може наноситися на рукав, плече та інші деталі одягу. Це дозволяє створювати оригінальні візерунки та неповторні малюнки, які зможуть підкреслити індивідуальний стиль компанії;
- Зносостійкість та довговічність нанесеного зображення. Використання плівок високої якості дозволяє отримувати стійкий малюнок, який при правильному догляді зберігатиме свій первісний вигляд протягом тривалого часу;
- Екологічна чистота. У складі плівки флексу немає пластифікаторів. ПВХ та важких металів, що робить її безпечною в експлуатації;
- Висока швидкість друку, доступна вартість. Це особливо вигідно при масовому брендуванні одягу.
Процес перенесення логотипів на одяг за технологією Флекс:
- Обробляється дизайн;
- Плівка завантажується в плоттер, вирізується зображення, всі непотрібні елементи видаляються;
- Отриманий малюнок переноситься на одяг термопресом: плівка накладається на виріб, прес опускається приблизно на 5 секунд, за цей час клей розплавляється та міцно зчіплюється з волокнами тканини;
- Після остигання плівки прозора частина видаляється.
В результаті виходить яскраве та рівне зображення, яке стає з тканиною єдиним цілим. При носінні такого одягу співробітники почуватимуться максимально комфортно.
Брендування одягу за технологією Флекс – це можливість створити незвичайні речі, які обов’язково виділяться на загальному тлі та миттєво привернуть увагу оточуючих. А це саме те, що потрібне для успішного розвитку компанії!